فرآورسازان

درباره ما

با تاریخچه ما آشنا شوید

شرکت فرآورسازان متشکل از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در سال ۱۳۷۵ با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تولید پودر چربی را برای اولین بار در جهان بعد از شرکت مگالک آمریکا (۱۳۷۴) و پس از انجام موفق چندین پایان‌نامه کارشناسی ارشد و یک طرح ملی مصوب شورای پژوهش‌های علمی کشور به ریاست رئیس جمهور وقت در شهرک صنعتی چرمشهر ورامین تولید نمود. این طرح با استقبال چشمگیر دامداران و مرغداران رو به رو شد. همزمان با تولید پودر چربی، بخش تحقیقات شرکت، پژوهش‌های گسترده‌ای را در زمینه رفع نواقص ملاس مایع و تبدیل آن به پودر ملاس آغاز کرده و در پاییز همان سال دومین کارخانه فرآورسازان با تولید ۱۰۰۰ تن پودر ملاس برای اولین بار در جهان مجاور کارخانه پودر چربی تاسیس گردید.

برای مشاهده فیلم معرفی کارخانه اینجا را کلیک کنید.

فعالیت‌های تولیدی

شرکت فرآورسازان در ادامه فعالیت‌های تولیدی خود، محصولات زیر را طی سالیان متمادی در سطح اول ایران و جهان با کیفیتی مطلوب و قیمتی بسیار استثنائی برای بخش‌های مصرف‌کننده دام و طیور عرضه کرده است:

فعالیت‌های بین‌المللی

از پیشرفت‌های دیگر شرکت می‌توان به اقداماتی مانند تاسیس کارخانه‌ای جهت تولید پودر چربی در کشور کانادا به نام ADVANCE BIOFEED CANADA و صادرات محصولات تولید شده در ایران به کشورهای روسیه، ترکیه، ازبکستان، پاکستان، لبنان، عراق، کویت، ارمنستان و امارات اشاره نمود. هم اکنون شرکت فرآورسازان با بیش از ۲۸ نماینده در ایران و دیگر کشورهای جهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در خاورمیانه به حساب می‌آید.

با اعضای ما آشنا شوید

هسته اصلی شرکت فرآورسازان